To raději chtějte stejný guláš od dvou kuchařů.

 Je to dané nejen znalostmi, zkušenostmi, zručnosti, ale i snahou přizpůsobit se, protože nejde dělat každému to samé. Tam kde jeden zákazník naříká, že nic necítí, tam bude jiný křičet, že ho to strašně bolí a jiný se jen zavrtí, protože je mu to nepříjemně příjemný, ale neřekne nic, jiný řekne, že mu to je nepříjemný, variabilita všech možností je značná.  Je to dané charakterem zákazníka a komunikací. Nejdůležitější je udržet si přehled nejen o síle a jiných vlastností masáže.

Nejdůležitější je udržet si přehled také o tom, co zákazník říká, někdy jen protože to říká, třeba když mi vysvětluje že ho nic nebolí, ale páteř má jak paragraf, nebo kolena oteklá, ruce pořád studené, každý masérský hmat bolí ... Cena této informace může být pro mně v tom, že zákazník po mně nic nechce.

Při masáži vzniká pracovní vztah

o různé intenzitě a s cíly, které se postupně musí měnit. Zpočátku něco, nebo mnoho věcí nejde a s pokroky se dají plánovat další postupy. Ne vždy vzniká nějak zvlášť velká důvěra v maséra po vyřešení některých pohybových potíží. Určitě je dobré o dalších možnostech spolupráce, když jsou, vždy znovu a znovu promluvit.

Můžete využít možnost konzultací zdarma o všem, co vás zde zaujalo. Jsem v ulici Dittrichova 5, na Praze 2, hned u Prahy 1 v centru, na trase metra B, stanice Karlovo náměstí, od metra cca 100m.  Podívejte se také, kde v PRAZE najdete naše masáže a jak masáže provádíme masáže v Praze 4 a 2 .