Všechno co lze ještě vyřešit rozhýbáním, je pro tělo zároveň nejlepším lékem 

  • rozhýbáním pomáhám
  • od bolestí svalů, kloubů, z neurčitých míst
  • od jiných pitíží, které třeba ještě nebolí, jako je sttagnace trávení a vylučování, libovolných pohybových potíží
  • pokud nic nebolí a nejsou potíže, tak dál odstraňuji bloky, na kterých nepohyblivost dál narůstá
  • systematickým odblokováním se stane, že se bloky již průběžně sami nejen objevují, jak doposud, ale i odstaraňují 

Potřebujete pomoct s potížemi, nebo bolestmi?

Pohyblivostí získáváte automaticky úplně všechno to, o co musí někdo pracně usilovat, včetně zdraví a kondice. Pohyblivost všech částí těla lze získat jedině systematickým postupem.

Bolesti jsou zajímavou výstrahou, říkají že děláte všechno špatně.

  • Při pohybu, třeba při sportu, nebo v práci, někdy zaskočí bolest, která není z obyčejného namožení svalů, ale bolest je nějak jiná a odeznívá déle.
  • To samé se může stát z tzv. nicnedělání, např. sezení i ležení, kdy něco, nebo rovnou všechno začíná z ničeho nic bolet.
  • Bolest může začít i z pouhých nervů a třeba z práce, nebo ze vztahů, někdy stačí procházka, běh a když ne? Co pak?

Zajímavé je na bolesti, že je tu stejná boolest, stejně nečekaná a přitom pokaždé ze zcela jiných příčin. Pohyb pomáhá a jidy ne. 

Zajímavé je na bolesti to, že jste logicky dělali všechno špatně, minimálně těsně předtím , než bolest vznikla, ale věřte mi, často je to dlouhodobé. 

Může být zajímavé, že se bolestí příliš ve své praxi neřídím. Je pro mě takřka nic neříkající, protože to samé jednou bolí a jindy ne. Nejde totiš o bolest, ale o správný způsob života, tak jak to příroda chtěla. 

Proto si kde kdo myslí, kdo svičí a hýbe se, že jeho potíže s pohybem nesouvisí,že nepotřebuje rozhýbat, ale lék, či vitamíny, odpočinek. Lék zejména hledají všichni, kteří "ví", že rozhýbat to přeci nejde.

Je jedno jestli něco cvičíte a co cvičíte, je jedno co děláte

Ať dělají zákazníci cokoliv, je to něco jiného, než s nimi budu dělat já.  

  • Povoluji svaly masáží, a protáhnu do lepších poloh
  • Rozhýbávám páteř, tak že se obratle dostávají do svých přirozených poloh
  • Povolování musí být postupné, nemohu to udělat naráz, svaly mají paměť a vrátí se zpět až si sami vzpomenou.

Systematicky rozvinu všechny podstatné součástí: 1 Vysvětlení postupu - 2 zákazníkovo mozek - 3 načasované uplatnění metod - 4 zákazníkovo svaly - 5 zájem zákazníka o změnu:

U mě hledejte následující:

  • Vysvětluji postup tak, jak to nejde vyčíst z textů, vždy jen aktuální úsek, ostatní je v danou chvíli neužitečné
  • Mozek musí prokázat, že dokáže tělo uchopit a zvládnout, později to zákazníci sami uznávají jako podmínku
  • Načasování je od ultra krátkého - každý zná ze svého života, co způsobí propásnutí okamžiku. Načasování až po dlouhodobý harmonogram.
  • Svaly musí umět komunikovat s nitrem a také z vnějškem. Patří sem celá široká škála dovedností a zážitků, které ovlivňuji, nebo i řídím masérskými technikami.
  • Zákazník musí mít motivaci ke změně v přímé úměře. Čím víc chce docílit, tím víc to také musí opravdu chtít. Zákazník si zvykl kupovat si vše jak housky a diví se pak, že něco koupit nejde. Tak aby se to nestalo, je třeba udržet zájem, kladné emoce, které musí mít reálný základ.

 

Chcete jiný životní styl? Raději fakt nepočítejte s jakoukoliv podporou ze svého okolí. Oni mohou chtít váš hrb a abyste vystrkovali..., ale nejspíš ani neví, co chtějí, a ani neznají všechny důsledky současné úrovně neinformovanosti.

Vemte si třeba takový hrb, nebo lordóza klidně 20, 30, 50 let nebolí, co s tím?! Varuje vás někdo? Vůbec ne. Sami se musíte zorientovat.  Ještě obyčejnému hrbu dají odborný název kyfóza, aby se s tím někdo chtěl ještě chlubit, že má kyfózu. Bederní lordóza je dokonce často propagována a  slečny ji chtějí mít ještě větší. Co k tomu dodat?!!

Když vám někdo chválí třeba malý hrb, ale je to hrb, nebo velkou a hezkou bederní lorózu, je pro hlavně pro vaše dobro si nejprve zjistit, co hrby a lordózy přináší, jak to vypadá v časovém vývoji, jak to tuhne a jak snadno se jí lze zbavit do 25, pokud netrvala dlouho a pak jak to jde stále hůř.


Pozor na záměnu chtěného za nechtěné

Pozor na masochismus, nemusí být nápadný

  • Dokud bolest vydržím, nikam s tím nepůjdu. Bolest patří k věku. Něco (bolest) se musí vydržet. Musí to bolet. Musíš jít na dno svých možností....
  • Někdo vyhledává bolest, nevadí mu, někdo chce, aby masáž, cvičení a další a další bolelo, bolest je mu sympatická
  • V domnění, že si pomůže přehání někdo cvičení, někdy je to i ze vzteku

 Asi na tomto místě zbytečně, ale varuji před bolestí, nebo jejím bagatelizováním.

Hledat pomoc, vždy až při vzniku akutní bolesti, se prostě nemůže nevyplácet.

O prevenci je obrovský zájem, také o pohyb a cvičení. Všechno se často přehání a míjí účinkem. Tvrdím, že život nemá být o neustálém cvičení, ale setkávám se až s posedlostí pořád něco cvičit. 

Setkávám se zákazníky, kteří procvičili své dětství a byli každodenním cvičením až mučeni svými rodiči a rehabilitačními zdravotníky, kteří to s nimi mysleli dobře. Odborníci si sice plácají po ramenou, jak jsou dobří, já to mám za holé mučení. 

Opravdové změny se získají rozcvičením, když už a ne cvičením do aleluja. Zaběhnutý způsob je přeci jen jistější, je přinejmenším již známý, bývá těžce vydobitý, až vyhádaný. Když třeba profesionální tanečnici řeknu, že má lordózu a má ji opravdu jak z praku, tak ji to vůbec nezajímá, přestože ji to zásadně ovlivňuje veškerý její pohyb k horšímu, protože je tam tuhá. Jenže ono to nebolí, ne zrovna nyní. Není to cítit, je na ni zvyklá, přizpůsobila tomu veškerý svůj pohyb, nějaké omezení nevnímá a považuje se za dokonalou. A lordóza dál jenom tuhne.

 

Jak prosadit ve svém životě žádoucí změny a jak to souvisí s ideální postavou?

Náš životní styl je uzamknut do našich fyzických těl:V momentě začínající nadváhy - masáž, poradenství a Dornova metoda

  • Nerovnoměrnou zátěží, kterou si povlečete pořád sebou, třeba do Austrálie na hokej, nebo na taneční show. Jsou to pohybové návyky, naučené stereotypy.
  • Emočním zámkem, který způsobuje, že se hystericky reaguje na pouhou myšlenku opravdové změny. Současný stav je přeci vydobitý, každý hrb přeci vzniknul dobrovolně. Vystrčený zadek, nejlépe až ke stropu, je určitě ten nejlepší, ani nebolí přeci. Tak vzniká uzamknutí se v omylu. Podrobně popisovat, jak to všechno spravit sám. je stejné, jako popsat kompletní stavbu PC od plošného spoje pro jednotlivce. 
  • Síla mysli je na fyzickou strukturu podpořenou emocemi krátká, protože fyzické tělo má ohromnou setrvačnost. Je to stejné jako chtít myslí otočit směr toku vody. Na obojí je snad bezesporu lepší použít jinou technologii, než zrovna mysl na přímo.

 

 


Podle sklonů ve struktůře těla mohu odhadnout další vývoj každé části těla a začít žádoucí změny včas.

Pro ideální postavu mohu udělat nesrovnatelně víc, než každý sám

Pokud má někdo za ideál nadváhu a nerovnoměrné ukládání tuků, má na to jistě nárok. Ze své praxe velmi dobře, že každá část těla, i tělo jako celek, má svůj ideál a vím velice jistě, že přiblížení se k tomuto ideálu někdy o 1 milimetr, odstraňuje bolest. Dál už mám vyzkoušeno, že čím víc se k němu kdo přiblíží, tím spíš si udrží správné funkce těla, výkon, zdraví, krásu, odolnost, co jen chcete a navíc to je v souladu s přírodou.

Dokonce i názory na ideální postavu se různí. Ptejte se sami, jak to chtěla příroda, aby každá část těla fungovala, jak má a nespáchala za 10,30 let "náhlý" totální kolabs. 

Čím větší má být změna, tím větší musí být motivace. Z toho plyne následující:
 

Včasná pomoc se nejčastěji propásne, protože chybí informace.

Včas pomoct od bolesti, od nadváhy, problémů s orgány pro mě znamená, odtstranit příčiny, když ještě ani nevznikly.

Zdaleka nemám na mysli jen bolesti svalů, kloubů. Stejně tak bolí plíce, ledviny, všechny orgány i srdce. Jinde vám k tomu nemají, ani co říct.

Včas je , když jste na životním vrcholu, na vrcholu svých sil a získáte perfektní zdroj informací a zprvu pomoc, jak se k nim dostávat.

5.10.2019 Reiter